Łożyska walcowe
Łożyska walcowe dostępne w wielu konstrukcjach, seriach wymiarowych i wielkościach. Standardowe łożyska walcowe są jednorzędowe z koszykiem. Uzupełniają je serie łożysk o wysokiej nośności, łożyska dwurzędowe, łożyska wielorzędowe, łożyska jednorzędowe, dwurzędowe i wielorzędowe z pełną liczbą wałeczków (bez koszyka) oraz łożyska dzielone.
Łożyska z koszykiem przenoszą wysokie obciążenia promieniowe, a także pracują z dużymi przyspieszeniami i prędkościami. Łożyska walcowe z pełną liczbą wałeczków zawierają największą możliwą liczbę wałeczków, dlatego przenoszą bardzo wysokie obciążenia promieniowe przy umiarkowanych prędkościach. Łożyska walcowe o wysokiej nośności mają zdolność do przenoszenia wysokich obciążeń oraz możliwość pracy z dużymi prędkościami.
Standardowe łożyska walcowe to:
- łożyska walcowe jednorzędowe, konstrukcji NU, N, NJ i NUP
- łożyska walcowe o wysokiej nośności, konstrukcja NCF NJF i NUH
- łożyska walcowe dwurzędowe, konstrukcje NNU, NN i NNUP
- łożyska walcowe wielorzędowe
- łożyska walcowe jednorzędowe z pełną liczbą wałeczków, konstrukcje NCF i NJG
- łożyska walcowe dwurzędowe z pełną liczbą wałeczków, konstrukcje NNCL, NNCF, NNC i NNF
- łożyska walcowe wielorzędowe z pełną liczbą wałeczków, z czterema lub ośmioma rzędami wałeczków
- łożyska walcowe dzielone.
OFICJALNY DYSTRYBUTOR:
- FKL SERBIA
- PBF KRAŚNIK
- STOMIL SANOK
- KFB GERMANY
- URB ROMANIA